מסלול חד חוגי
מסלול חד חוגי
סה"כ לתואר: 122 ש"ס
התכנית החד-חוגית משלבת קורסים עיוניים ומעשיים. התכנים הנלמדים מהווים תשתית של ידע והתנסות בתחום אמנות התיאטרון והמופע, ופותחים בפני הסטודנטים ערוצי יצירה ומחקר עתידיים ומהווים בסיס איתן להמשך לימודים לקראת התואר השני.
במסגרת הלימודים העיוניים מודגשים נושאים כגון: תולדות התיאטרון, תיאוריה של תיאטרון, תיאטרון עולמי, תיאטרון יהודי, ישראלי ופלסטיני, היסטוריה של תיאטרון, תיאטרון קהילתי, מגדר ותיאטרון, לימודי מופע, ועוד.
במסגרת הלימודים המעשיים, מוצעים שיעורים בהתאם למסלולים המפורטים מטה:
רשימת קורסים מפורטת מסלול עיוני | מסלול בימוי | מסלול תיאטרון קהילתי
שנה א' |
מסגרת |
מס' שעות |
שיעורי יסוד ומבואות |
104 |
22 |
שיעורים מעשיים |
107 |
12 |
שיעורי הפקה |
450 |
4 |
"כלים שלובים" – שיעורי העשרה |
שיעור | |
סה"כ |
|
38 ש"ס |
רשימת קורסים מפורטת מסלול בימוי | מסלול תיאטרון קהילתי
שנה ב' |
מסגרת |
מס' שעות |
שיעורי יסוד ושיעורים עיוניים |
105 |
18 |
סמינר (חייבים בהגשת רפרט) |
303 |
4 |
שיעורים מעשיים |
107 |
18 |
שיעורי הפקה |
450 |
4 |
"כלים שלובים" – שיעורי העשרה |
שיעור | |
סה"כ |
|
44 ש"ס |
רשימת קורסים מפורטת מסלול עיוני
שנה ב' |
מסגרת |
מס' שעות |
שיעורי יסוד ושיעורים עיוניים |
105 |
18 |
סמינר (חייבים בהגשת 2 עבודות: סמינר ורפרט) |
303 |
8 |
שיעורים מעשיים |
107 |
12 |
שיעורי הפקה |
450 |
4 |
"כלים שלובים" – שיעורי העשרה |
שיעור |
|
סה"כ |
|
42 ש"ס |
רשימת קורסים מפורטת מסלול בימוי
שנה ג' |
מסגרת |
מס' שעות |
שיעורים עיוניים |
106 |
10 |
2 סמינרים |
303 |
8 |
שיעורים מעשיים |
107 |
18 |
שיעורי הפקה |
450 |
4 |
סה"כ |
|
40 ש"ס |
רשימת קורסים מפורטת מסלול עיוני
שנה ג' |
מסגרת |
מס' שעות |
שיעורי יסוד ושיעורים עיוניים |
106 |
10 |
*** כולל שיעורים לקראת תעודת הוראה: עד 4 ש"ס |
300 |
8 |
סמינר (חייבים בהגשת 2 עבודות: רפרט וסמינר) |
303 |
8 |
שיעורים מעשיים |
107 |
12 |
שיעורי הפקה |
450 |
4 |
"כלים שלובים" – שיעורי העשרה |
שיעור |
|
סה"כ |
|
42 ש"ס |
רשימת קורסים מפורטת מסלול תיאטרון קהילתי
שנה ג' |
מסגרת |
מס' שעות |
שיעורים עיוניים |
106 |
10 |
2 סמינרים |
303 |
8 |
שיעורים מעשיים |
107 |
18 |
שיעורי הפקה |
450 |
4 |
סה"כ |
|
40 ש"ס |
תכנית השיעורים המעשיים במסלול בימוי - (נתון לשינויים)
|
שם הקורס |
מרצה |
שעות |
סה"כ |
שנה א' |
מצילום דוקומנטרי למופע |
פרופ' אופירה הניג |
6 |
|
|
שיעור משחק לבימוי |
מר איגור ברזין |
6 |
12 |
שנה ב' |
עבודה באמצעות פרוטוקולים של בתי משפט |
פרופ' אופירה הניג |
6 |
|
|
חשיבה דרמטית - מניתוח טקסטואלי לביצוע בימתי |
מר נמרוד ברגמן |
3 |
|
|
פעולה ותנועה בחלל |
יפורסם |
3 |
|
|
יסודות הבימוי |
גב' יעל קרמסקי |
6 |
18 |
שנה ג' |
תחביר הבימוי |
מר גדי רול |
6 |
|
|
עבודת מעצב במאי |
מר לוקאס צ'ך |
6 |
|
|
בימוי סצנות |
גב' דדי ברון |
3 |
|
|
תהליכי עבודה במאי שחקן |
מר דורון תבורי |
3 |
18 |
סטודנט הלומד במסלול, וממוצע כל ציוניו בסוף שנה ב' יהיה 85 ומעלה, ו- 90 ומעלה בקורסים המקצועיים, יוכל ללמוד בשנה ג' סמינר מהתואר השני ואם יירשם לתואר שני בבימוי יוכל לסיים את לימודיו במכסת שעות מופחתת של 42 ש"ס במקום 46 ש"ס.
תכנית השיעורים המעשיים במסלול תיאטרון קהילתי - (נתון לשינויים)
|
שם הקורס |
מרצה |
שעות |
סה"כ |
שנה א' |
מטקסט עצמי לעצמי כטקסט |
פרופ' שולי לב-אלג'ם |
6 |
|
|
פרויקט תיאטרון קהילתי |
ד"ר חן אלון |
6 |
12 |
שנה ב' |
יסודות המשחק והדרכת "השחקן שאינו שחקן"
|
פרופ' פיטר הריס |
3 |
|
|
שיעור משחק |
ד"ר חן אלון |
3 |
|
|
עבודת השחקן: גוף, קול, טקסט |
גב' טלי קרק |
6 |
|
|
פרויקט תיאטרון קהילתי |
ד"ר חן אלון |
6 |
|
שנה ג' |
פרויקט תיאטרון קהילתי |
ד"ר חן אלון |
6 |
|
|
חשיבה דרמטית: מניתוח טקסטאולי לביצוע בימתי |
נמרוד ברגמן |
3 |
|
|
יסודות הבימוי |
יעל קרמסקי |
3 |
|
|
שיעור תנועה |
יפורסם |
3 |
|
|
דדי ברון |
3 |
18 |
סטודנט הלומד במסלול, וממוצע כל ציוניו בסוף שנה ב' יהיה 85 ומעלה, ו- 90 ומעלה בקורסים המקצועיים, יוכל ללמוד בשנה ג' סמינר מהתואר השני ואם יירשם לתואר שני בבימוי יוכל לסיים את לימודיו במכסת שעות מופחתת של 42 ש"ס במקום ב- 46 ש"ס.