סדרי בחינות

  1. רשאי להיבחן תלמיד אשר  רשום לקורס ושמו מופיע ברשימת הנבחנים.
     
  2. תלמיד הנכנס לחדר הבחינה חייב להציג תעודה מזהה נושאת תצלום. תלמיד אשר לא יציג תעודה מזהה יורשה להיכנס להיבחן לאחר אישור בכתב ממזכירות תלמידים כללית. (חדר 202)
     
  3. ביום הבחינה תתפרסם על לוח הבחינות המרכזי רשימת הנבחנים ובה חלוקה לחדרים. התלמידים יכנסו לחדרי הבחינה אך ורק לפי חלוקה זו.
     
  4. התלמיד הנבחן מתבקש להיכנס לחדר הבחינה 15 דקות לפני מועד תחילתה.
     
  5. הנבחן רשאי לקרוא את טופס הבחינה רק לאחר קבלת אישור מהמשגיח/ה.
     
  6. תלמיד המגיע באיחור לבחינה רשאי להיכנס לחדר הבחינה רק במהלך מחצית השעה הראשונה של הבחינה.
     
  7. התלמיד הנבחן חייב להישמע להוראות הניתנות ע"י המשגיח/ה או המורה; כמו כן עליו לקרוא ולמלא אחר ההוראות המופיעות על כריכת מחברת הבחינה.
     
  8. תלמיד שנכנס לבחינה והחליט לא להיבחן, חייב להישאר בחדר הבחינה לפחות מחצית השעה לאחר תחילתה ולהחזיר למשגיח את מחברת הבחינה והשאלון. במקרה זה ייקבע ציונו - "0".
     
  9. אין להעתיק , לצלם, להקליט, לשדר, לאחסן במאגר מידע בכל דרך שהיא, בין מכנית ובין אלקטרונית או בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מטופס הבחינה.


 

תלמידים הסובלים ממגבלה תפקודית

תלמיד המבקש לקבל אישור לסידורים מיוחדים בבחינות בשל בעיה תפקודית או בריאותית המונעת תפקוד רגיל בבחינה, יפנה בכתב לוועדת ההוראה מיד בתחילת לימודיו (תלמיד אשר יפנה באיחור לא מובטח לו שיטופל עד תחילת מועד הבחינות). במקרה של בעיה רפואית יש להמציא לוועדה אישורים רפואיים עדכניים מידי שנה.

 

תלמידים בעלי לקויות למידה

תלמידים בעלי לקויות למידה המבקשים התאמות בבחינות, חייבים לעבור אבחון במרכז האוניברסיטאי לייעוץ לימודי של דקאנט הסטודנטים.

זאת, גם אם בידם מצויים אבחונים קודמים. המרכז האוניברסיטאי לייעוץ לימודי יעביר את המלצותיו לוועדת ההוראה של הפקולטה שהיא הסמכות היחידה לאשר התאמות בבחינות.

רק תלמיד שקיבל לידיו אישור ממזכירות התלמידים של הפקולטה יהיה זכאי להתאמות בבחינות, בהתאם למה שתקבע ועדת ההוראה.

 

עולים חדשים

עולים חדשים זכאים לתוספת זמן של חצי שעה. כעולה חדש מוגדר מי שנמצא בארץ עד שבע שנים. תלמידים עולים; המעוניינים לקבל תוספת זמן, חייבים להציג במזכירות הבחינות תעודה המעידה על תאריך עלייתם ארצה (בניין מכסיקו חדר 202).

 

תלמידים ששפת הלימוד העיקרית שלהם בארץ אינה עברית

תלמידים אלה זכאים לתוספת זמן של חצי שעה בבחינה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>