מסלול מצטיינים לתואר ראשון

 

 

 

מסלול מצטיינים לתואר ראשון

מטרת המסלול לאתר ולטפח תלמידות ותלמידים מצטיינים בתחום העיוני שהינם בעלי פוטנציאל להשתלב במחקר ובהוראה בתחום. המשתתפים במסלול ילמדו קורסים ייעודיים אשר יאפשרו פעילות יצירתית בתחום המחקר (כגון כתיבת ביקורת קולנוע וטלוויזיה ויצירת חיבורי וידאו) והיכרות עם כלי מחקר עכשוויים (כגון קורס על פילוסופיה וקולנוע וסמינר עיוני ייחודי למצטיינים). הם יציגו מחקרים ביום עיון במסגרת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי שבית הספר מקיים, ויוציאו לאור גיליון של כתב העת של תלמידי התואר הראשון של בית הספר. שעות הלימוד במסלול הן במסגרת הלימודים העיוניים בכל מגמה ואינם דורשים שעות לימוד נוספות.

תלמידים בכל המגמות ובכל התכניות יכולים להתקבל למסלול המצטיינים בתום שנה א׳ על סמך ממוצע ציונים וריאיון אישי. בשנה ב׳, יהיה על התלמידים להשלים את הפרו-סמינריון ״תיאוריות קולנועיות מודרניות ועכשוויות״ בציון 90 ומעלה, לשמור על ממוצע ציונים 90 ומעלה בתחום העיוני ולעמוד בהצלחה בקצב הלימודים הנדרש במגמה אליה משתייך כל תלמיד.

תלמידים במגמות העיוניות (חד-חוגית ודו-חוגית) בלבד יוכלו להגיש מועמדות למסלול מצטיינים לתואר ראשון ולתואר שני בביה"ס לקולנוע וטלוויזיה בתום שנה ב׳ ולהתחיל את לימודי התואר השני כבר בשנת לימודיהם השלישית. תלמידים אלה יוכלו לסיים את התואר השני המחקרי עם עבודת תזה במסלול של ארבע שנים מתחילת התואר הראשון. תלמידי מסלול משולב זה יהיו זכאים למלגות מיוחדות של התואר השני.

הלימודים במסלול הם במקביל ללימודים בתכניות ובמגמות האחרות בבית הספר ועל פי תכנית הלימודים בכל מגמה.

 

קורסים ייעודיים למסלול:

 

שנה ב׳

מס׳ שעות

מסגרת

שם הקורס

6 ש"ס

600

שיעורים ייעודיים

 

שנה ג'

4 ש"ס

604

סמינר ייעודי

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>