לימודי התואר השני

תואר B.A.  חד חוגי בתכנית הרב תחומית באמנויות  ו M.F.A. בעיצוב, בחוג לאמנות התאטרון.

 

 

 

תכנית למצטיינים בעיצוב במה, קולנוע וטלוויזיה – התואר השני

 

מטרת הלימודים

לימודי התואר השני מציעים התמחות מקצועית-מעשית בעיצוב תפאורה, תלבושות ותאורה לאמנויות המופע: תיאטרון אופרה ומחול וכן בעיצוב הפקות קולנוע וטלוויזיה.

ההתמחות מקנה שליטה בטכנולוגיה ומיומנויות עיצוב אמנויות המופע בשילוב ידע עיוני מעמיק ויכולת מחקרית, תוך שימת דגש על פיתוח יצירתיות אישית. תלמידי התכנית משתלבים כמעצבים בהפקות תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה באוניברסיטה.

 

תנאי קבלה

בתום השנה השנייה ללימודי התואר הראשון, ייבחנו הישגי התלמידים על ידי ועדה מקצועית  שתכוון אותם להמשך לימודים לתואר  M.F.A.  בעיצוב. תנאי המעבר הם ממוצע מצטבר 85, הישגים גבוהים בהשתתפות בהפקות וציון 90 בקורסים המרכזיים בתחום ההתמחות המעשית: "עיצוב למצלמה" ו"עיצוב לטלוויזיה" בהתמחות בקולנוע וטלוויזיה ו"סגנונות בעיצוב במה ותלבושות" בהתמחות בתיאטרון. 

מהלך הלימודים (תואר ראשון ותואר שני בארבע שנים)

במשך השנתיים הראשונות התלמידים ילמדו קורסים עיוניים ומעשיים של התואר הראשון.  בשנה השלישית, במקביל להמשך הלימודים העיוניים של התואר הראשון, ייקחו התלמידים שיעור עיוני אחד ושיעורים מעשיים מתקדמים מתוך התואר השני. בשנה הרביעית יבחרו התלמידים תחום התמחות וילמדו שיעורים עיוניים ושיעורי התמחות ברמת התואר השני. בסוף הסמסטר הראשון של השנה הרביעית, יגישו התלמידים הצעה לפרויקט הגמר, עליו יעבדו בסמסטר השני של השנה הרביעית.

התואר הראשון – תואר "בוגר אוניברסיטה" בתכנית הרב תחומית באמנויות B.A.

התואר השני – תואר "מוסמך אוניברסיטה באמנויות" באמנות התאטרון – מסלול עיצוב   M.F.A.

מלגות

תלמידים במסלול עיצוב  לתואר ראשון ולתואר שני בארבע שנים, יהיו זכאים להחזר שכר לימוד של שנה אחת מלימודי התואר הראשון אם עמדו בתנאים שלהלן:

  1. סיימו את לימודי התואר ראשון עד סוף השנה השלישית ללימודיהם ויקבלו את תעודת התואר הראשון, בטקס הענקת תארים שיתקיים במהלך/סוף סמסטר ב' של השנה הרביעית.
  2. סיימו את כל חובות השמיעה של התואר השני עד תום השנה הרביעית ללימודיהם, הגישו את מטלת הסיום עד תום סמסטר א' של השנה החמישית, ויקבלו את תעודת התואר השני בטקס הענקת תארים שיתקיים במהלך/סוף סמסטר ב' של השנה החמישית.

 

ציון גמר בעיצוב תואר שני

עבודות סמינריוניות                            30%

עבודת רפרט                                       5%

שיעורי התמחות                                 35%

פרויקט גמר                                       30%         

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>