רסיטלי גמר תואר שני ותעודת אמן

  • תשע"ח
  • תשע"ז
  • תשע"ו
  • תשע"ה
  • תשע"ד

המגמה לביצוע - המחלקה הווקאלית

 

הדרישות לרסיטלי גמר - תואר שני / תעודת אמן

 

     מסלול ללא תזה ותעודת אמן - שני רסיטלים מלאים באורך של שעה כל אחד, בשתי    תכניות שונות.

    מסלול עם תזה - רסיטל מלא באורך 50-60 דקות.

     

חובה להגיש חודש מראש את תכנית הרסיטל תוך ציון הפרטים הרשומים בסעיף  4(תחת הכותרת "בחינות מעבר וגמר – תואר שני") חתומה ע"י המורה האישי וכן את רשימת הדרישות לסיום התואר (ר' המשך)  ב – 5 עותקים (כל אחד) לראש המחלקה.

דרישות הרסיטל/ים:

יש להרכיב תכנית מאוזנת ברמת קושי הולמת לתואר שני / תעודת אמן שתכלול מגוון יצירות מתקופות שונות עפ"י התמחות האמן בשש שפות שונות. (כגון: עברית, איטלקית, גרמנית, אנגלית, לטינית, ספרדית, רוסית, צרפתית, צ'כית, פינית ועוד).

 

רשימת הדרישות  לסיום תואר שני / תעודת אמן (להגשה):

  1. שישים Lieder בשפות ותקופות שונות
  2. לפחות ארבעה תפקידים שלמים מתוך אופרות שונות
  3. ארבעה תפקידים מתוך אורטוריות או קנטטות )אריות קונצרטנטיות יכולות להוות תחליף לאחד התפקידים)
  4. לפחות עשר אריות מתוך אופרות
  5. לפחות שמונה יצירות ישראליות
  6. לפחות שלוש יצירות בנות זמננו
  7. יצירה למוסיקה קאמרית

 

 חובה להופיע במהלך כל שנה לפחות שלוש פעמים בפומבי (כלומר סה"כ – שש הופעות פומביות). נא לציין את תאריכי ההופעות, המקומות והתכניות.

 

 

 


 

המגמה לביצוע - המחלקה לכלי קשת

 

הדרישות לרסיטלי גמר -  תואר שני/תעודת אמן*

 

מסלול ללא תזה ותעודת אמן – 2 רסיטלים בהיקף של שעה הכוללים מינימום 3 יצירות שלמות מתקופות שונות וסגנונות שונים. אחד הרסיטלים חייב לכלול קונצ'רטו ויצירה ישראלית.

מסלול עם תזה – רסיטל אחד בלבד בהיקף של כשעה ורבע הכוללים מינימום של 3 יצירות שלמות מתקופות שונות וסגנונות שונים. הרסיטל חייב לכלול קונצ'רטו ויצירה ישראלית.

 

* אין לחזור על רפרטואר משנים קודמות (לרבות יצירות מבחינת הכניסה) גם אם מדובר בפרקים שונים מתוך אותה היצירה! במקרים יוצאי דופן יש לפנות לראש המחלקה.

 

 


 

המגמה לביצוע - המחלקה לכלי נשיפה והקשה ונבל

 

הדרישות לרסיטלי גמר - תואר שני/תעודת אמן*

 

מסלול ללא תזה ותעודת אמן - 2 רסיטלים בהיקף של שעה הכוללים מינימום של 3 יצירות שלמות מתקופות שונות וסגנונות שונים. אחד הרסיטלים חייב לכלול קונצ'רטו ויצירה ישראלית.

מסלול עם תזה - רסיטל אחד בלבד בהיקף של כשעה ורבע הכוללים מינימום של 3 יצירות שלמות מתקופות שונות וסגנונות שונים. הרסיטל חייב לכלול קונצ'רטו ויצירה ישראלית.

חובה בשני המסלולים: חמישה קטעים תזמורתיים

תכניות הרסיטלים טעונה אישור ראש המחלקה.

 

 * אין לחזור על רפרטואר משנים קודמות (לרבות יצירות מבחינת הכניסה) גם אם מדובר בפרקים שונים מתוך אותה היצירה! במקרים יוצאי דופן יש לפנות לראש המחלקה.

 

 


 

 

 

 

 

המגמה לביצוע – המחלקה לכלי מקלדת

 

הדרישות לרסיטלי גמר - תואר שני/תעודת אמן

 

מסלול עם תזה – רסיטל גמר בעל תכנית מגוונת ומייצגת את כישוריו של הנבחן. התכנית לרסיטל הגמר תקבע ע"י המורה, ותייצג ארבע תקופות סגנוניות: בארוק, קלאסיקה, רומנטיקה ומאות 21-20.

 

מסלול ללא תזה – שני רסיטלים בעלי תכנית מגוונת ומייצגת את כישוריו של הנבחן. התכניות  לרסיטלי הגמר תקבענה ע"י המורה , ותייצגנה ארבע תקופות סגנוניות: בארוק, קלאסיקה, רומנטיקה ומאות 21-20.

אפשר שאחד הרסיטלים יוקדש למלחין/נושא מסוים.

 

המגמה לביצוע – מוזיקה קאמרית

הדרישות לרסיטלי גמר - תואר שני/תעודת אמן

מסלול ללא תזה – שלושה רסיטלים בעלי תכנית מגוונת ומייצגת את כישוריו של הנבחן. התכניות לרסיטלי הגמר תקבענה ע"י המורה באישור ראש המחלקה, ותייצגנה לפחות שלוש תקופות סגנוניות: קלאסיקה, רומנטיקה ומאות 21-20. ניתן להשתתף בכל סוגי ההרכבים מדואו ועד אוקטט. הנבחן נדרש להפגין יכולת נגינה במגוון הרכבים שונים ועם מגוון שותפים. הרכבי דואו יכולים לכלול: סונטות או יצירה מרכזית לכלי מלודי ופסנתר, הרכבי שני פסנתרים, פסנתר ב 4 ידיים, ליווי ליד אמנותי (אך לא כולל ליווי לאופרה או אורטוריה). 

מסלול עם תזה - שני רסיטלים בעלי תכנית מגוונת ומייצגת את כישוריו של הנבחן. התכניות לרסיטלי הגמר תקבענה ע"י המורה באישור ראש המחלקה, ותייצגנה לפחות שלוש תקופות סגנוניות: קלאסיקה, רומנטיקה ומאות 21-20. ניתן להשתתף בכל סוגי ההרכבים מדואו ועד אוקטט. הנבחן נדרש להפגין יכולת נגינה במגוון הרכבים שונים ועם מגוון שותפים. הרכבי דואו יכולים לכלול: סונטות או יצירה מרכזית לכלי מלודי ופסנתר, הרכבי שני פסנתרים, פסנתר ב 4 ידיים, ליווי ליד אמנותי (אך לא כולל ליווי לאופרה או אורטוריה). 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>