אופני הוראה

  • תשע"ז
  • תשע"ו
  • תשע"ה
  • תשע"ד
  • תשע"ג

עיקר ההוראה בפקולטה נעשה באמצעות קורסים לפי אחד מאופני ההוראה הבאים: שיעור, תרגיל, סדנה, פרוסמינריון או סמינריון. תלמידים חייבים להיות נוכחים בכל הקורסים. אין להירשם לקורסים ששעות ההוראה שלהם חופפות.

 

שיעור

 

קורס הבא להקנות מושגי יסוד ותמונה מקיפה על נושא, בעיה או תקופה. השיעורים מבוססים, בדרך כלל, על הרצאת המורה. הבנת חומר הלימוד מותנית במעקב צמוד של התלמיד אחר הביבליוגרפיה.

 

 

תרגיל

 

התרגילים צמודים בדרך כלל לשיעורים. מטרתם לאפשר דיונים מפורטים בכיתה על סמך עיון בטקסטים ולהקנות מיומנות בשימוש בכלי עזר.

 

 

סדנה

 

קורס שבו נעשית עבודה מעשית בהנחיית מורה מקצועי.

 

 

פרוסמינריונים וסמינריונים

 

קורסים מתקדמים העוסקים בעיקר בניתוח עובדות, בעיות או סיכומים תוך כדי עיון בחומר מחקרי. בקורסים אלו מושם דגש על עבודה עצמית, המתבטאת בהגשת עבודה פרוסמינריונית או סמינריונית בסיום הקורס. עבודות סמינריוניות יש להגיש בהתאם לכללים המקובלים בחיבורים מדעיים ולפי המפורט בתקנון הפקולטה (בהמשך).

 

 

שיעור סמסטריאלי ושיעור שנתי

 

  • שיעור סמסטריאלי - שיעור הנמשך סמסטר אחד
  • שעה סמסטריאלית - שעה בשבוע במשך סמסטר אחד
  • שעה שנתית - שעה בשבוע במשך שני סמסטרים
  • שעה שנתית שקולה לשתי שעות סמסטריאליות
  • שיעור שנתי - שיעור הנמשך שני סמסטרים
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>