מפגש מיוחד עם עדי אנה טלז'ינסקי, מעצבת התלבושות בתוכנית הטלוויזיה "הזמר במסכה"

מפגש מיוחד במסגרת הקורס "מדברים עיצוב" בהנחיית המרצה ד"ר שלומית שלגו, כחלק מתכנית הלימודים של המסלול לעיצוב במה, קולנוע וטלויזיה.

03 אפריל 2023
עדי אנה טלז'ינסקי
עדי אנה טלז'ינסקי, מעצבת התלבושות בתוכנית הטלוויזיה "הזמר במסכה"

מפגש ראשון בסדרת "מדברים עיצוב" עם עדי אנה טלז'ינסקי, מעצבת התלבושות בתוכנית "הזמר במסכה"

 

לפני כשבועיים, ב-20/3/23, נערך מיפגש במסגרת הקורס "מדברים עיצוב" שמעבירה המרצה ד"ר שלומית שלגו, כחלק מתכנית הלימודים של המסלול לעיצוב במה, קולנוע וטלויזיה.

נושא המפגש הראשון בסדרה היה עיצוב דמויות – הבטים אסתטיים, מסחריים וטכנולוגיים, ובו התארחה עדי אנה טלז'ינסקי, בוגרת התוכנית לעיצוב במה, קולנוע וטלוויזיה.

 

הרצאה כללה דוגמאות מפרויקטים שונים של עיצוב דמויות, והתייחסה לנושאים כמו תהליך עבודה על פרויקט עיצוב דמויות, לטלוויזיה ומדיומים אחרים, מנגנונים טכנולוגיים ורובוטיקה בתלבושות ובפסלים קינטיים, כניסת האינטלגנציה המלאכותית (midjourney) לעולם העיצוב, ושימושיה בתהליך העבודה, הבטים מסחריים של פרויקט עיצוב רווחי ותהליכים של קריירה בהתהוות – המקרה של עדי כדוגמא.

 


בתמונה: עדי עם מסכות שעיצבה לתוכנית "הזמר במסכה"

 

עדי היא מעצבת, אמנית ויזמית, וגם מהנדסת תוכנה בעברה. כיזמית, עדי הקימה את "הארנב הלבן" שהוא עסק לעיצוב וייצור תלבושות לאמנויות הבמה, ואת קבוצת האמנות "פוגארה" היוצרת מיצבי תאורה גדולי ממדים לפסטיבלי אור בארץ ובחו"ל.

 

כמעצבת, עדי עוסקת בעיצוב תלבושות לטלוויזיה וביצירת מיצבי אמנות למרחב הציבורי. היא משלבת בעבודותיה מלאכה ידנית וקראפט לצד שימושים מגוונים בטכנולוגיות מתקדמות.

 

בין עבודותיה בשנים האחרונות: תלבושות קינטיות העשויות מקרטון לרגל 500 שנה למותו של דה וינצ'י במוזיאון המדע, דמויות ענק על מבנים איקונים בירושלים, תערוכת פסלים קינטיים בספארי ותלבושות עבור תוכנית הטלוויזיה המצליחה "הזמר במסכה", עליה היא מועמדת לפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה 2023 על עיצוב התלבושות.

 

תמונות מההרצאה שהתקיימה:

 

 


(צילום התמונות: במבי פרידמן)

 

במסגרת הקורס ייערכו מיפגשים דומים עם יוצרים נוספים – הודעה תבוא.

 

צפייה בהזמנה למפגש עם עדי>>

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>