גבר הולך לאיבוד דרך מסך: איתי חרל"פ מנתח את הטלוויזיה הישראלית

בספרו החדש ,"הטלוויזיה שאחרי", מנתח ד"ר איתי חרל"פ את האופן שבו הטלוויזיה הישראלית משקפת את החברה, בעיקר דרך דמויות גבריות וניסיונן הכושל "לעמוד בסטנדרט של הגבריות הישראלית"

26 ינואר 2017
"מדובר בגברים שהניסיון שלהם לעמוד בסנטדרט של הגבריות הישראלית היה אחד הגורמים המרכזיים לפוסט־טראומה שלהם", הוא כותב.
תולדות הטלוויזיה הישראלית, כך על פי ד"ר איתי חרל"פ, מתחלקות לשלוש תקופות: הראשונה מכונה "קונצנזוס של ערוץ אחד" ובה שלט הערוץ הראשון והממלכתי, השנייה היא "הדומיננטיות של הערוץ השני", והשלישית היא "הטלוויזיה שאחרי", זו שהגיעה בעקבות כניסת ה־VOD והעברת השליטה לצרכן, שבוחר בעצמו במה, ויותר חשוב - מתי לצפות.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>