מחווה לסרטי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת דרום קליפורניה

האוניברסיטה המובילה בקליפורניה תערוך מחווה מיוחדת ותקרין שלושה סרטים קצרים ופיצ'ר של בית הספר לקולנוע וטלוויזיה

מתוך: גבולות של דנה לרר
מתוך: גבולות של דנה לרר

באירוע שחוגג את חלקו הראשון של שיתוף הפעולה בין בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש ובית הספר לקולנוע של אוניברסיטת קליפורניהUSC , ייערך ערב מחווה לסרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב.

בין הסרטים אשר יוקרנו במהלך הערב ניתן למצוא את הסרטים "עשרה צלצולי פעמונים" של אלי ריזק, "גבולות" של דנה לרר, ו"מכתב אהבה למ"מ" של עטרה פריש, והפיצ'ר "אנשים שהם לא אני" של הדס בן ארויה שנעשה במסגרת פרויקט הגמר שלה. סרטים אלה הוקרנו בפסטיבלים רבים בארץ ובחו"ל בעבר כמו טרייבקה, ירושלים, מונפלייה, פלאטה דל מאר, לוקרנו, מונפליה, מוסקבה, פסטיבל הסטודנטים ועוד, ואף זכו בעשרות פרסים.

את בית הספר תייצג הבוגרת דנה לרר, במאית, תסריטאית ושחקנית, יוצרת הסרט "גבולות", אשר תקיים מפגש עם הסטודנטים באל.איי, תענה על שאלותיהם ותספר על הליך היצירה האישי שלה.

חלקו השני של שיתוף הפעולה יהיה מחווה דומה שתתקיים לאוניברסיטתUSC  במסגרת פסטיבל הסטודנטים של תל אביב 2019, אחד מבין פסטיבלי הסטודנטים החשובים בעולם שהוקם ביוזמת בית הספר ומנוהל ומופק על-ידי סטודנטים.

להלן מידע על הסרטים:

 

"גבולות" של דנה לרר

יום על סט צילום מנקודת מבטה של מאיה, שחקנית צעירה אשר מתמודדת עם צילומי סצנה אינטימית וחושפנית, ואיך זה משפיע על יחסיה עם במאית הסרט, הצוות, השחקן, ובעיקר היחסים עם עצמה. הסיטואציה הלא פשוטה מעוררת בה קונפליקטים פנימיים רבים לגביי הקווים האדומים שלה, הבעלות על הגוף שלה, והמקצוע שלה. במהלך הסרט היא נדחקת למקומות קיצוניים שלא חשבה שתגיע אליהם, מקומות אשר גורמים לה לפרוץ את גבולות עצמה. מה שהתחיל כעוד יום צילום הופך ליום שמאיה לא תשכח לעולם.

 

סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב קופצים לביקור במדריד

 

"עשרה צלצולי פעמונים" של אלי רזיק

סיפורו של אליאס, יתום מתוסכל בן עשר, המתגורר עם סבו הכומר וסבתו אשר שקועה בחלומות ובהזיות. בשל אירועים מצערים, אליאס חייב לעמוד מול מרור החיים בעודו מתמודד עם סבתו ועם האנשים שמנסים להפריד ביניהם.

 

סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב קופצים לביקור במדריד

 

"מכתב אהבה למ"מ" של  עטרה פריש

מכתב אהבה שנשלח אליה יגרום לנועה, מ״מ טירונים בצה״ל, לצאת למסע במהלכו היא תאלץ לבחור בין כללי המשמעת לבין הכמיהה להיות ולו לרגע אחד, נאהבת. 

 

סרטי הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב קופצים לביקור במדריד

 

והפיצ'ר "אנשים שהם לא אני" של הדס בן ארויה

ג'וי לא מצליחה להשתחרר מהאקס שלה, אבל היא גם לא מצליחה באמת להתאהב בבחור החדש, ובינתיים היא לא מפסיקה לשכב עם בחורים שהיא לא מכירה.

 

 

להלן לינק לאירוע ההקרנה באתר האוניברסיטה של USC

http://cinema.usc.edu/TAU

http://cinema.usc.edu/PeopleThatAreNotMe

 

לכתבה שנערכה עם דנה לרר לאחר הקרנת סרטה "גבולות" בjewish journal:

 

http://jewishjournal.com/culture/arts/234707/israeli-filmmaker-finds-voice/

 

​ותמונות מההקרנה:

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>