"ריקוד חסידי" של בר כהן זכה בשני פרסים בפסטיבל פאלם ספרינגס

הסרט זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בקטגוריית הסטודנטים ובפרס חביב הקהל בפסטיבל ShortFest

28 יוני 2021
"ריקוד חסידי" של בר כהן זכה בשני פרסים בפסטיבל פאלם ספרינגס

הסרט "ריקוד חסידי" של בר כהן, סטודנטית בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב, קיבל את פרס הסרט הטוב ביותר בקטגוריית הסטודנטים ופרס חביב הקהל בפאלם ספרינגס שורטפסט, מהפסטיבלים החשובים לסרטים קצרים והזוכים בו מתקבלים אוטומטית לשורטליסט של טקס פרסי האוסקר. בנוסף לסרטה של בר, בית הספר לקולנוע הציג שלושה סרטים נוספים: "בורקס" של סאלח סעדי, "נעורים" של שי-לי עטרי ו"מסובך" של איזק קוהלי.

 

״ריקוד חסידי״ (22 דקות) הוא סרט סוף שנה ב׳ של בר כהן במסגרת לימודיה בבית הספר; את הסרט ליוותה מיה דרייפוס במסגרת חונכות הבימוי של סרטי קיץ. הסרט הוא מלודרמה משפחתית בהשראת סיפורה של כהן כאישה טרנסג'נדרית וחוזרת בשאלה, ועוסק בסיפורה של איה, בחורה טרנסג'נדרית שמגיעה ללא הזמנה לבית משפחתה הדתית בערב השבת חתן וכלה של אחותה. איה, נעה בין שני צרכים אנושיים בסיסיים, הצורך להשתייך למשפחה לבין הצורך לשמור על האני האותנטי שלה. כך או כך, היא מבינה שאו היא או משפחתה ישלמו מחיר כבד. הסרט הופק בתמיכת קרן בלבטניק, וכבר השתתף בשלל פסטיבלים בארץ ובעולם ביניהם פסטיבל אספן היוקרתי לסרטים קצרים, פסטיבל הסטודנטים ופסטיבל הקולנוע הגאה.

 

 

  (בר כהן)

בר החלה את לימודיה בבית הספר בשנת 2017; "ריקוד חסידי" הוא סרטה הראשון במסגרת התואר. כיום היא עובדת על סרט הגמר שלה, "בין לבין", שזכה במענק תמיכה מקרן "גשר".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>