"קריוקי" בפסטיבל טרייבקה

סרטו של הבוגר משה רוזנטל, בכיכובם של ששון גבאי וליאור אשכנזי, התקבל לתחרות הרשמית של הפסטיבל

24 אפריל 2022
"קריוקי" בפסטיבל טרייבקה
צילום: הדס פרוש

הוכרז רשמית כי "קריוקי", סרט הביכורים של משה רוזנטל, התקבל לתחרות הרשמית הבינלאומית של פסטיבל טרייבקה. זו הכרה נוספת ביצירה חשובה זו, שכבר זכתה בהכרה בינלאומית כשנרכשה להפצה על ידי חברת "Charades" הצרפתית.

 

"קריוקי", סרט דרמה-קומית, פרוייקט הביכורים באורך מלא של משה רוזנטל, מספר על מאיר (ששון גבאי) וטובה (ריטה שוקרון), זוג נשוי החי בפרבר בורגני מנומנם בחולון כשיום אחד עובר לפנטהאוז הבניין בו הם גרים דייר חדש, איציק מרציאנו (ליאור אשכנזי), רווק כריזמתי בעל חיבה לקריוקי שמזמין את הזוג לערב קריוקי בביתו. המפגש הלא צפוי מערער את הזוגיות של השניים ומצית ביניהם תקווה לחיים אחרים.

 

צילום: הדס פרוש

צילום: הדס פרוש

 

משה רוזנטל, במאי הסרט, הוא בוגר בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב שסרטיו הקצרים הוקרנו במגוון פסטיבלים פסטיבלים בארץ ובעולם. סרטו הקצר "שבתון" זכה בפרס הבימוי בפסטיבל ירושלים 2016 ,סרטו הקצר "בדרך חזרה", בכיכובו של ליאור אשכנזי, הופק במסגרת סרטים בערבה והוקרן בהפצה בבתי קולנוע. סדרת הרשת "קונפס" אותה יצר, זכתה לעניין בינלאומי ואף זכתה בשלל פרסים בפסטיבלים בעולם.

 

"קריוקי" זכה בקרן סטיב טיש לסרט ראשון באורך מלא והופק ע"י אפרת כהן מגאודאמוס – חברת ההפקות של ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש. הסרט נתמך על ידי קרן הקולנוע הישראלי, מועצת הפיס לתרבות ואמנות ושידורי קשת. הסרט זכה בפרס בפיצ'פונט של פסטיבל ירושלים. כמו כן השתתף במסגרת היוקרתית IFP WEEK שבניו יורק.

 

צילום: דניאל מילר

צילום: דניאל מילר

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>