יעל קרמסקי

יעל קרמסקי

גב' יעל קרמסקי - ראש מסלול משחק ומורה למשחק ולבימוי בחוג לאמנות התיאטרון
 

מרצה בכירה, ראש תכנית המצטיינים במשחק, (מסלול ישיר לתואר שני) מורה למשחק ולבימוי בחוג לאמנות התיאטרון של אוניברסיטת תל אביב. 
במאית ומעבדת, בוגרת האקדמיה למוזיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, המשיכה את לימודיה בניו יורק עם יוצרים וחוקרים מתחום המחול והתנועה, שם גם העלתה את עבודותיה הראשונות בשנים 1988 -1992. סיימה את לימודי התואר השני בבימוי בחוג לאומנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב.            
יצרה את הכוריאוגרפיות: הגיגית- פרויקט בין תחומי המשלב ארבע רקדניות, כנר ושחקן.  תנועה מקומית - כוריאוגרפיה לשתי רקדניות .גולם -כוריאוגרפיה לרקדנית ושחקן. אישם - פרויקט בין תחומי המשלב שתי רקדניות, זמרת אופרה, כנר, ולוליין. אנך 3 - פרויקט בין תחומי לזמרת אופרה ורקדניתVertical .  -סולו למוסיקה מקורית של עודד זה First arrival .כוריאוגרפיה לשני רקדניים. Ropes - כוריאוגרפיה לשתי רקדניות.          
ביימה את ההצגות: "מין אלסקה" מאת הרולד פינטר , "מיין קאמפ" מאת ג'ורג' טאבורי,  "מחזה חלום" מאת אוגוסט סטרינדברג,   "מגדל הפורח באוויר" הפקה בין תחומית בפסטיבל ישראל. "עין לטושה" מאת גלעד עברון , "רוחות רפאים" מאת הנריק איבסן, "בבושקה" מאת עדי שגב, "בתוך בדידות של שדות כותנה" מאת ברנארד מארי קולטס, "המשרתות" מאת ז'אן ז'נה,   "פעימות" הצגת ילדים בין תחומית בשילוב עם "תזמורת המהפכה". "פספורט"  שילוב של טקסטים דוקומנטריים שעוסקים בנושא של פליטים במלחמת העולם השנייה. "האזרח ק' "  עיבוד על פי " המשפט מאת פרנץ קפקא," Passport" עדויות מפי פליטים ואזרחים גרמנים במלחמת על פי העולם השנייה. נוצר בשיתוף פעולה עם שחקנים גרמנים ושוויצרים.        
קרמסקי לימדה  משחק, בימוי, כוריאוגרפיה ותיאטרון תנועה  במוסדות שונים ברחבי הארץ. לימדה ב"בית הספר לתיאטרון חזותי" בירושלים, "תלמה ילין", "מכללת שנקר" ו-"מנוע חיפוש", בית הספר לקולנוע " סם שפיגל"  וכן, ניהלה אמנותית את תחום התיאטרון במתא"ן.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>