בוגרי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה קטפו פרסים בפסטיבל הקולנוע ירושלים

"מישהו יאהב מישהו" של הדס בן ארויה זכה בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר, פיני טבגר זכה בפרס לתסריט הטוב ביותר על סרטו "יותר ממה שמגיע לי", ועוד

05 ספטמבר 2021
בוגרי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה קטפו פרסים בפסטיבל הקולנוע ירושלים

בפסטיבל הקולנוע ירושלים, שננעל בסוף השבוע, זכה סרטה החדש של הבוגרת הדס בן ארויה, "מישהו יאהב מישהו", בפרס הסרט הטוב ביותר! הסרט זכה בפרס לסרט העלילתי הישראלי הטוב ביותר; בנוסף, השחקנית הראשית אלישבע וייל זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר. את הסרט צילם הבוגר מידן ארנה, ערך הבוגר אור לי טל, והפיקה הסטודנטית מעיין עדן.

 

הדס בן ארויה, אור לי טל ומידן ארמה

 

מנימוקי חבר השופטים: "הסרט מציג מבנה לא שגרתי ואף חדשני, דיאלוגים חדים ומושחזים ותפיסת עולם מקורית. היוצרת עוסקת בסרטה ביחסי מין מנקודת מבט נשית באופן נועז, חסר עכבות ומעורר מחשבה, לא כמטרה אלא כאמצעי לומר משהו על הקושי להיות באינטימיות ועל חיפוש נואש אחר חום ונחמה של דור שלם".

 

ברכות גם לבוגר פיני טבגר, שזכה בפרס התסריט על סרטו "יותר ממה שמגיע לי", שהפיק הבוגר חיים מקלברג יחד עם אסתי מקלברג מ"תותים הפקות", וליהקה הבוגרת חמוטל זרם.

 

פיני טבגר

 

מנימוקי חבר השופטים: "התסריט מציג את עולמו של ילד מתבגר, בן לאם חד הורית ואת הקונפליקטים איתם הוא נאלץ להתמודד במציאות הישראלית הקשוחה. התסריט מתאר ברגישות רבה את הבדידות הקיומית של נער הנקרע בין אמו המהגרת לבין רצונו העז להשתלב בחברה. פיני טבגר מצליח בתסריטו לשלב אלמנטים מהמרקם החברתי הרב תרבותי בישראל של ימינו ולרתום אותם לסיפור אישי על התבגרות".

 

ברכות גם לבוגרות המפיקות מאיה פישר ורוני שמיס כהן, שהיו ממפיקות שני סרטים שזכו בפסטיבל: הסרט "סינמה סבאיא" של אורית פוקס זכה בסרט הביכורים הישראלי הטוב ביותר ובפרס בחירת הקהל, והסרט "הסירו דאגה מליבכם" של תום שובל זכה (יחד עם "מישהו יאהב מישהו") בפרס לסרט העלילתי הישראלי הטוב ביותר.

 

וברכות לבוגרים יאיר אשר ואיתמר לפיד על הציון לשבח עבור השחקן יובל אורון, על הופעתו המרשימה והאותנטית בסרטם "איך נתת לזה לקרות".

 

ברכות גם לציון אברהם חזן שזכה בציון לשבח בתחרות לאמנות וידיאו וקולנוע ניסיוני, על הסרט "התאבכות הורסת" שביים יחד עם קרן בן־אלטבט ואבנר מרים־עמית.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>