"סיפורי מרק" - על זהות, זיכרון ושייכות.

חווית מציאות מדומה (VR) מרגשת על זהות, זיכרון ושייכות

 

"סיפורי מרק", פרוייקט הגמר בVR של רז אהרון
"סיפורי מרק" - הסרט היחיד מישראל שהתקבל לפרסי ה- BAFTA השנה!

תסריט בימוי וקריינות: רז אהרון
תכנות, פוטוגרמטריה ואפקטים מיוחדים: רון שלו
צילום רחפן וסריקות: כרים יחייה
הפקה בפועל: עדי דותן
הקלטות סאונד: יובל קורן


 

הפרויקט "סיפורי מרק" (10 דקות), חווית מציאות מדומה (VR) דוקומנטרית, עלה לרשימת המועמדים הסופיים במסגרת תחרות המשחקים ומציאות מדומה של פרסי הסטודנטים של Yugo BAFTA. אירוע זה, החוגג את יצירותיהם של הדור הבא של מספרי סיפורים מוכשרים וחדשניים מרחבי העולם, היה בעבר מוגבל לבתי ספר בארה"ב בלבד. בשנת 2017, לראשונה, האירוע התרחב לכלול בתי ספר מרחבי העולם. בשנת 2021, נוספו קטגוריות פרסים עבור משחקים ומציאות מדומה בנוסף לפרסים הקבועים לקולנוע.

 

תחרות הסטודנטים מנוהלת על ידי סניף ה-BAFTA בלוס אנג'לס. חברי BAFTA בחנו יותר מ-800 הגשות מ-109 אוניברסיטאות ב-37 מדינות כדי לבחור את 9 הסרטים ו-6 הפרויקטים המשחקיים והחווייתיים שמרכיבים את הרשימה של 2024. זהו הסרט היחיד מישראל שהתקבל לפרסי ה-BAFTA השנה!

 

"סיפורי מרק" הוא פרויקט הגמר של רז אהרון במסגרת לימודי הקולנוע במסלול מדיה דיגיטלית באוניברסיטת תל-אביב. עלילת הפרויקט מספרת על סבתה, שמאז ששרדה את אושוויץ, לא אוכלת יותר מרק. זה לא מנע ממנה להעביר את מסורת הכנת מרק העוף המפורסם שלה לארבעה דורות של נשים במשפחתה של רז. המרק הזה הפך לחלק בלתי נפרד מהזהות האישית של אהרון. "סיפורי מרק" מציג את סיפורה המרגש של סבתא אידה דרך זכרונה האישי. במהלך החוויה האימרסיבית, הזיכרון מתפרק לפרגמנטים, מתאחד מחדש לתמונה, זיכרון, טעם ושייכות, ואז שוב מתפזר לחלל האינסוף.

 

רז, בת 28 מתל אביב, היא בוגרת בהצטיינות תואר כפול B.A בקולנוע וטלוויזיה ו-M.F.A במדיה דיגיטלית באוניברסיטת תל אביב. סטוריטלינג, חדשנות ושיווק הן התשוקה הגדולה ביותר שלה. נכון לעכשיו, אהרון מנתבת את האהבה שלה לחדשנות, אומנות ותקשורת באחת מחברות המשחקים המובילות בישראל, פלייטיקה.

 

טקס פרסי ה-BAFTA Yugo יתקיים בין התאריכים 9-16 ביולי, בערים לוס אנג'לס וניו יורק שבארה"ב.

 

הפרויקט " סיפורי מרק" 10 דקות, ( חווית מציאות מדומה (VR) דוקומנטרית). 

 

הטריילר - Soup Stories - Trailer

 


 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>