אנאמורפוזה 2

כנס המחקר של הדוקטורנטיות והדוקטורנטים של הפקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל-אביב

14 ביולי 2021, 12:30 
אולם פאסטליכט 115 בבניין מכסיקו | ZOOM 
חינם
אנאמורפוזה 2

כנס אנאמורפוזה 2 - כנס המחקר של הדוקטורנטיות והדוקטורנטים של הפקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל-אביב

 

יום רביעי | 14.7.2021 | בשעה 12:30
אודיטוריום פאסטליכט, בניין מקסיקו | ופלטפורמת Zoom

 

ברכות

פרופ' מלאת שמיר, סגנית הנשיא לבינלאומיות

פרופ׳ אדריכל ערן נוימן, דקאן הפקולטה לאמנויות

פרופ׳ מיכל גרובר־פרידלנדר, ראשת ועדת תלמידי מחקר, הפקולטה לאמנויות

 

מושב ראשון - מתודה/אינסטרומנט

יו״ר המושב: ד״ר שרון אהרונסון־להבי

מאיה ערד יסעור - נרטולוגיה תיאטרונית כדרמטורגיה מסוג חדש

יונתן דורטהיימר - שיטת מיקורהמונים לאדריכלות: לקראת תכנון אדריכלי שיתופי ומשתף

דרורה ברוק - החלילית כמיעוט שלא באמת נקלט: מחשבות על אודות מעמד החלילית בארה״ב

 

מושב שני - זהות

יו״ר המושב: ד״ר יאיר ליפשיץ

אייל בורס - היהודי בקולנוע ההולנדי: דימויים, סטריאוטיפים וזהות לאומית

אורלי עמית - לנכס את הזיכרון, להבנות את הזהות: ביסוס סמכות שלטונית ועיצוב זיכרון היסטורי באמצעות ספרי תפילה אישיים מימי הביניים המאוחרים

איציק רוזן - צמיחתו, התפתחותו וייחודו של קולנוע ישראלי דיסטופי

 

מושב שלישי - טראומה/שיבוש/קריסה

יו״ר המושב: ד״ר בועז חגין

ענת צום אילון - התהום הנפערת בין הקול לתמונה: טראומה ואתיקה בסרטי תעודה

רני מנדלבאום - תכנון במשבר: השפעת שיח משבר הדיור על המדיניות התכנונית ועיצוב המרחב בישראל

גדעון ברטלר - בחינה מחודשת של קריסת תעשיית הדפוס המוזיקלי באיטליה במאה ה– 17 והמקרה המשונה של ספרי הגיטרה של פייטרו מיליוני

עדי חבין - שיבוש, תקלה, הפרעה, אסון כמנגנונים יצירתיים בתיאטרון

 

מושב רביעי - סימולציה/טרנסדיסציפלינאריות

יו״ר המושב: ד״ר אייל דותן

דור יעקובי־יבין - אדריכלות של חירות

יואב טלגם - סימולציה במלון המוקף בחומה של בנקסי בביתלחם

נוגה שלוש - הרחבת החוויה הקונצרטנטית במאה העשרים ואחת

 

להרשמה ללא עלות לחצו כאן

 

​**הכניסה לאודיטוריום פאסטליכט בכפוף לעטיית מסיכות ע"פ תקנות משרד הבריאות

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>