המגמה האינסטרומנטלית - המחלקה לכלי מקלדת

  • תשע"ח
  • תשע"ז
  • תשע"ו
  • תשע"ה
  • תשע"ד


בחינות מעבר בין שנות הלימוד ובחינת הגמר

פסנתר

שנים א' ו-ב':

1. יצירה שלמה מתקופת הבארוק

2. יצירה קלאסית בשלמותה

3. יצירה רומנטית

4. יצירה אימפרסיוניסטית/ מאה עשרים / בת זמננו

 

שנה ג':

התוכנית של שנה ג' תקבע ע"י המורה האישי בהתאם לשיקול דעתו במסגרת של 30 דקות.

יש לבחור לפחות 3 יצירות, מתוכן יצירה קלאסית במלואה.

 

שנה ד' (בחינת גמר*):

1. באך – פרלוד ופוגה מתוך "הפסנתר המושווה" או יצירה רב-פרקית גדולה

2. יצירה קלאסית בשלמותה

3. יצירה רומנטית

4. יצירה אימפרסיוניסטית/ מאה עשרים / בת זמננו

5. יצירה ישראלית

* בחינות הגמר ובחינות הכניסה לתואר שני אוחדו ומתקיימות בנוכחות כל מורי המחלקה

 

 

צ'מבלו

שנים א' ו-ב':

א) יצירה מתקופת הרנסאנס המאוחר או מתקופת הבארוק המוקדם

ב) סוויטה צרפתית מתקופת הבארוק (פרנסואה קופרן, ד'אנגלבר, ראמו וכיו''ב)

ג) יצירה מהבארוק המאוחר (י. ס. באך, הנדל, סקרלטי וכיו"ב)

ד) יצירה קאמרית קולית או כלית מתקופת הבארוק המציגה את יכולות הסטודנט בריאליזציה של באס מסופרר

 

'שנה ג:

התוכנית של שנה ג' תקבע ע"י המורה האישי בהתאם לשיקול דעתו במסגרת של 30 דקות. יש לבחור

לפחות 3 יצירות, מתוכן יצירה אחת במלואה.

 

*שנה ד' (בחינת גמר):

תוכנית של שעה המכילה יצירות שלמות מתקופות סגנוניות שונות המדגימה רמה הישגית מתקדמת.

א) שתי יצירות משמעותיות מתקופת הרנסאנס המאוחר או תקופת הבארוק המוקדם: האחת מאת מלחין איטלקי, והשנייה מייצגת את האסכולה הצפון-גרמנית מהמאה ה 17

ב) יצירה משמעותית מאת מלחין בארוק צרפתי (פרנסואה קופרן, ד'אנגלבר, ראמו וכיו''ב)

ג) י. ס. באך: פרלוד ופוגה מתוך "הפסנתר המושווה" או יצירה רב-פרקית גדולה

ד) יצירה בת זמננו או יצירה ישראלית

ה) יצירה קאמרית קולית או כלית מתקופת הבארוק

* בחינות הגמר ובחינות הכניסה לתואר שני אוחדו ומתקיימות בנוכחות כל מורי המחלקה

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive