הסרט "קריוקי" נרכש להפצה בארה"ב!

סרטו של הבוגר משה רוזנטל, בכיכובם של ששון גבאי וליאור אשכנזי, נרכש להפצה בארצות הברית

18 אוגוסט 2022
הסרט "קריוקי" נרכש להפצה בארה"ב!

סרטו של הבמאי משה רוזנטל, שייצא להפצה בארץ על ידי בתי קולנוע לב, זכה החודש בפרס סרט הביכורים הטוב ביותר ובפרס חביב הקהל בפסטיבל ירושלים.

 

לאחר שהוצג בבכורה בינלאומית בפסטיבל טרייבקה וזכה בסרט הביכורים הטוב ביותר ופרס חביב הקהל בפסטיבל ירושלים, נרכש הסרט "קריוקי" של הבמאי משה רוזנטל להפצה בארה"ב. הסרט, אשר יופץ בבתי הקולנוע בארץ על ידי בתי קולנוע לב, יופץ בארה"ב על ידי חברת Greenwich Entertainment, אשר בין השאר אחראית להפצתם של סרט הדוקו זוכה האוסקר "סולו חופשי", שובר הקופות הצרפתי "החמור, המאהב ואני" והדוקו המוערך "מובי דוק" על חייו של המוסיקאי מובי.

 

בתמונה: ששון גבאי

 

הסרט, בכיכובם של ששון גבאי, ליאור אשכנזי, ריטה שוקרון, אריה צ'רנר, קובי פרג', אלמה דישי, תימור כהן ועוד, עוסק במאיר וטובה, זוג בגיל העמידה, חיים באחת משכונותיה החדשות של חולון בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת. גולת הכותרת של חייהם היא חופשתם השנתית ברודוס. כשלדירת הפנטהאוז בבניין המנומנם נכנס איציק מרציאנו – סוכן דוגמניות ממיאמי, רווק, נהנתן ומוחצן, המארח מסיבות קריוקי בביתו – מאיר וטובה מתמלאים בתחושת חיות מפתיעה. טובה מתחילה לפנטז על חופשות משותפות וארוחות ערב עם השכן הכריזמטי, ואילו מאיר נוהה אחר סגנונו של איציק ומגלה צדדים חדשים בנפשו שלו. כשהשניים מבינים שהם אינם השכנים היחידים שאיציק מוצא בהם עניין, זיקתם לרווק האטרקטיבי גדלה אף יותר.

 

"קריוקי" הופק על ידי אפרת כהן (הצלילה) וגאודאמוס הפקות חב' ההפקות של ביה''ס ע''ש סטיב טיש לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב בשיתוף Liminal Content של בן גלעדי ובמימון קרן הקולנוע הישראלי, קרן סטיב טיש של אוניברסיטת תל אביב, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה ומענק וייל בלוך, מועצת הפיס לתרבות ואמנות וקשת.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>