הזמנה להשתתף בפרויקט אמנותי "Collective Portraits"

לכבוד 50 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לגרמניה, הצלם רולנד פישר יבצע פרויקט אמנות׳ "דיוקנאות קולקטיביים" בתל-אביב

31 דצמבר 2014

משהו קורה בבנין מכסיקו!

במסגרת זו יצולמו דיוקנאות של 1,000 סטודנטים שיקובצו לאחר מכן ליצירת אמנות אחת גדולה. העבודה תוצג בתערוכות בארץ ובעולם. הפרויקט נעשה בשיתוך פעולה בין שגרירות גרמניה והחוג לתולדות האמנות בפקולטה לאמנויות, אוניברסיטת תל-אביב.
 

הדיוקנאות הקולקטיביים תופסים מקום מרכזי בעבודתו של רולנד פישר. הם מעמתים את הצופה עם בעיית היחסים בין האינדיבידואל והקשרו החברתי והפוליטי.
 

In these tableaux the process of individuation on the" one hand, and social/political determination on the other, freedom and constraint, become visible'." (Dr.Joachim Kaak).


ראו להלן דיוקנאות קולקטיביים : http://www.rolandfischer.com/collective-portraits

רולנד פישר מזמין אתכם להשתתף בפרויקט. כתודה, כל סטודנט/ית יקבל הדפס קטן של דיוקן אישי חתום בידי האמן. הצילומים יתקיימו בימים אי-ו', בתאריכים 11-16.01.15, בין השעות 20:00-09:30, באולם הכניסה של בניין מכסיקו. כל צילום ״משך כמספר דקות בלבד. מי שמעוניין להשתתף מתבקש לצור קשר עם מיכל עוזרי במייל michalxto4@gmail.com כדי לתאם יום ושעה לצילומים, או להגיע באופן חופשי לבניין מכסיקו בכל שעה שהיא.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>