זוכי תחרות פרויקט 48 שעות לשנת 2008

באירוע שהתקיים בסינמטק, הוקרנו 12 סרטי המיטב של פרויקט סרטים של 48 שעות לשנת 2008, והוכרזו הזוכים בתחרות. הסרט "ללא מרשם" של קבוצת `האמוראים` זכה בפרס הסרט הטוב ביותר וייצג את תל-אביב בתחרות הבינלאומית שם יתמודד מול כ- 70 סרטים שנוצרו בערים שונות ברחבי העולם במסגרת הפרויקט.

06 אוגוסט 2008

`ללא מרשם`, בהשתתפות : שמוליק שילה, רות פרחי, לופו ברקוביץ` ואפרת בורוכובסקי היא קומדיית ריגול המתחקה אחר היעלמותה של פורמולה מסתורית שמנצחת את הזקנה, שהייתה שמורה באחד מבתי המרקחת האחרונים בעולם. שני קשישים, סבים שלומיאלים חשודים במעורבות בפרשה. 
צוות השופטים, שמי זרחין, אלון גרבוז, יואב אברמוביץ`, ג`ולי שלז ונועה תשבי נימקו את הבחירה ב"ללא מרשם" במילים "מדובר בסרט שובב, מלא חוכמה, עורמה וחן. יש בו שמחת חיים ושמחת קולנוע גדולה, אהבת אדם והנאה צרופה ליוצר ולצופה". 

את הסרט יצרו אבי וייסבלאי כבמאי אשר למד בחוג לקולנוע באוניברסיטת תל-אביב, רותם ירון כצלם-שלמד אף הוא בחוג וטמיר אבידור כעורך (שזכה אף בפרס העריכה בתחרות) הלומד באוניברסיטת תל אביב בחוג לקולנע וספרות. חברי הקבוצה זכו בפרס בסך 5,000 דולר ובאפשרות לפגישת פיצ`ינג אישית עם מנהלי הפיתוח של רשת, לקידום הפורמט הבא שלהם.

בפרס הבימוי זכה עמית סרגוסי, על הסרט"Happy Hour", סרגוסי יצר בשנה שעברה את הסרט `אדון הזמן` שייצג את תל- אביב וקטף את ארבעת הפרסים החשובים בתחרות הבינלאומית של השנה שעברה 

בפרס המשחק זכה נועם רובינשטיין על הסרט Happy Hour, רובינשטין יצר עם סרגוסי את `אדון הזמן` וגם שיחק בתפקיד הראשי. 

בפרס `חביב הקהל` אותו בחרו גולשי אתר התחרות, זכה הסרט `מגע של מוות` של הבימאי איתן גפני. 

The 48 Hour Film project" נחשבת לתחרות הסרטים המתוזמנים הגדולה והיוקרתית מסוגה. ומתקיימת זו השנה השמינית בלמעלה מ- 70 ערים ברחבי העולם. 

פרוייקט 48 שעות בתל אביב התקיים זו השנה השניה, כחלק מאירועי הלילה הלבן של תל- אביב- יפו, ובשיתוף פעולה עם סינמטק תל- אביב, מגזין טיים אאוט, בית הספר לעריכה ג`אמפ קאט וקרן רבינוביץ` לאמנויות. 

הקונספט מאחורי התחרות הוא סובב סביב מספר קבוצות של יוצרים הנרשמות לתחרות. ביום ההזנקה מגרילות ז`אנר הקולנועי, ומקבלות במשותף שורת תסריט, והגדרה לדמות ואביזר שחייבים להופיע בסרט הסופי. מרגע ההזנקה יש לקבוצות 48 שעות בדיוק לסיים את כל שלבי הפקת הסרט (כתיבה, צילומים, פסקול ועריכה). אלו שעומדים במשימה (המאוד לא קלה) זוכים להשתתף בתחרות המקומית, שהסרט הזוכה בה מייצג את העיר בתחרות העולמית. מידי שנה מופצים הסרטים הטובים ביותר של התחרות ב- DVD מסחרי בארצות הברית. 

אמש נפתחה באתר התחרות www.reshet.tv/48 הצבעה מיוחדת, במסגרתה יוכלו הגולשים לבחור סרט נוסף שיצורף לאוסף המיטב וישודר גם הוא בערוץ 2 במסגרת שידורי רשת.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>